אודות

הצהרת נגישות

הצהרת נגישות

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים - נגיש בקליק. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

 

אפשרויות הנגישות בתפריט:
• התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
• התאמה לקורא מסך - התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS
• חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
• הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
• התאמות ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעי האתר
• התאמת האתר לעיוורי צבעים
• שינוי הפונט לקריא יותר
• הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
• הגדלת התצוגה לכ-200%
• הדגשת קישורים באתר
• הדגשת כותרות באתר
• הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
• הצהרת נגישות
• שליחת משוב נגישות

 

פניה לרכז הנגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה: קרן בן נון
אימייל: keren@dangourmet.org.il
טלפון: 03-6338242

 

פרסום הסדרי נגישות בחברה (בהתאם לארגון, אופיו ושרותיו)
פרסום הסדרי הנגישות של הארגון. יש לעדכן אותם מעת לעת בהתאם לשינויי הנגישות שבוצעו בחברה/בעסק בפועל.
• פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של המשרדים, חנויות, נכסים:
• חניות נכים לאורך בית הספר ומאחוריו
• עמדות בישול ואפייה נגישות
• טלפון ישיר - 03-6338242
• מתן שירות ללא המתנה בתור
• הגעה בצורה נגישה לבית הספר
• דלת כניסה נגישה

• דרכי גישה - כן

• כניסות - כן

• אזורי המתנה - כן

• דלפק כניסה / שירות / מודיעין

• שירותי נכים - כן

• מעליות - אין צורך הכל בקומת קרקע ונגיש

• עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה - לא

• עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה - לא

• דברים מיוחדים כגון שירותים נלווים (הסעדה, מתקני ספורט ופנאי, שירותי דת וכד`) - עמדת קפה נגישה.

• נגישות המוקד הטלפוני-לא)
• דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס, sms, וואצפ)

• הדרכות עובדים לשירות נגיש - כן

• מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים - אתר וואצאפ

• נהלי שירות נגישים: כגון סיוע במילוי טפסים, חיות שירות, פטור מתור ועוד - כן

• נגישות אירועים / כנסים - כן

 

הצטרפו למועדון החברים שלנו

אנא המתן...

הטופס נשלח בהצלחה

שליחת הטופס נכשלה אנא נסה שוב מאוחר יותר